Bilder från 25 / 7 <3

2010-07-27 - 18:33:36

Så . nu har jag lagt in alla bilder från kameran på min lilla dator , och tänkte nu kasta upp de lite fort här haha :D
Men just nu blir det bara bilder från när jag sa hejdå till familjen och kärleken och resan dit .. <3

Säger hejdå <3







kärlek<3

Flygresan till Boston, USA
på Kastrup




På första flyget , mot Island


hejdå Kastrup              hejdå Sverige


roade mig med massa Family Guy avsnitt            En mindre god fruktsallad till lunch

Andra flyget , mot Boston, USA


lite större, lite lyxigare ;)                   haha roade mig med
Alvin & gänget 2 (a)

lite snacks skadar aldrig (a)
fotade inte maten , men det
blev en GOD Kyckling Tandori :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0