Bio, sibbarp och snart skogen :)!

2010-07-03 - 15:30:29

Igår så träffade jag Sofia och vi gick lite på rean , myspys :) Handlade 1 sommar "klänning", 2 tunikor och 1 shorta (lägger in bilder snart) Efter det blev det liten paus på McD haha :d sen hem till mig för att titta in lite bio filmer för jag blev sugen på bio och André skulle försöka hinna :)
André hann , och hämtade mig vid 9 tiden och vi handlade sen blev det Street Dance 3D , som jag skrivit i Mobilblogg-inlägg = VÄRLDENS BÄSTA FILM :D hoppas det kommer en 2;a (a)
Efter filmen åkte vi hem till mig snabbt , och jag hämtade lite kläder och min Dina haha sen åkte vi hem till André och jag sov här inatt igen :p

Vaknade idag runt halv 10 , sjukt mycket allergi :( André vaknade vid 10 , och det blev lite frukost - jordgubbar, mjölk och socker , haha nyttigt :D? Sen begav vi oss hem till mig och jag packade en väska och lämnade Dina sen till Ribban för André jobbar helg denna helgen :) Sen skulle vi lägga oss där men det var sjukt mycket folk och FÅGLAR :o!?! så vi åkte ner till Sibbarp istället . och vi båda tog Årets Första Dopp :D haha känner mig helt stolt (a)
Åkte tillbaka till Ribban för André skulle jobba vid 2 , sen hem till mig och hämta Dina och nu är vi hos André :)
han står i duschen , och sen ska vi till skogen och gå en runda med Dina :) Ikväll blir det förhoppningsvis grilla ? vi ska bara få ihop några , för man får ju för tusan njuta av vädert :D???

Lägger In Bilder Som Jag Tagit Dessa Dagarna Snart :)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0