Blev ingen Eclipse igår :(

2010-07-15 - 13:22:16

Igår låg jag hemma hela dagen och bara tog det extremt lugnt hehe :) sen kom André hem till mig en stund , så gjorde jag vid mig lite sen rörde vi oss hem till honom :) han gjorde mat och så till mig hihi (aa) Sen slöade vi bara typ ihjäl hemma för det va så jävla varmt och kvavt ute :) Sen skulle André jobba sitt sista pass på det jobbet , så han körde mig hem först så var jag hemma med min mamma :)
Runt halv 11 - kvart i 11 kom André och hans kompis K2 och hämtade mig och Dina så körde hans kompis oss hem till André :) ANdré hade laddat ner filmen The Twilight Saga - Eclipse och jag hade laddat upp med godis och läsk , För en riktig myskväll eftersom hjärtat skulle vara ledig idag , men filmen va dålig kvalite s¨å vi tjockade oss till dubbelavsnitt av Sex and the city , eftersom Sex and the city 2 inte fanns att ladda ner :(
Hjärtat somnade ganska snabbt , och jag somnade väl runt halv 1 :)

Vaknade idag av att hjärtat låg och kramade mig hihi mysigt (a) hitentills har vi bara städat och hjärtat har kollat lägenheter som vanligt <3 Nu sitter vi med varsen dator haha , eller ja André sitter i förtåljen med sin och jag ligger i hans säng med min haha socialt par ;)

10 dagar kvar ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0