Blev ingen Kina mat :(

2010-07-06 - 17:12:25

Haha det blev ingen Kinamat igår , hjärtat lagade lite mat istället, blev hamburgare, köttbullar och potatismos :) sen mös vi bara med tv och så tills det blev dags för hjärtat att jobba sista passet då lite innan halv 9 satte vi oss i bilen mot klagshamn och jag handlade till mig glass att ha i bilen haha (A) vi var hemma igen rung halv 11 , och då blev det tv och mys sen somnade vi :p

Vaknade idag runt 9 tiden , och mitt lilla hjärta låg och sov bredvid mig , hihi han är så gullig (a) ville inte väcka han, så satte mig i förtöljen bredvid sängen och startade tvn :) typ halv 10 vaknade hjärtat helt yrvaken haha (A) han käkade och sådant medans jag slöade i sängen och tittade tv haha :)
Halv 11 ungefär satte vi oss i bilen , och hjärtat körde mig hem sen till sitt jobb .. Jag gick upp och skulle städa men orkade inte riktigt haha så började att städa runt halv 1 tiden kanske och är fortfarande inte klar men är inte alls intresserad av att damsuga och packa ner alla mina saker i mitt rum för mamma vill ta över mitt rum hahaha :p

Blir att äta hemma idag , vet inte om jag sover hemma med ? Vi får se :)

Ego boost












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0