Blev ingen update igår ..

2010-07-18 - 16:27:01

Jag hann inte uppdatera igår , men tar det idag med alla bilderna :) kom hem vid 11 tiden , träffade Feliciah och fick ett tikskydd till Dina , sen gick jag hem :) la datorn på laddning och packade ihop lite fort sen kom min André och hämtade mig så åkte vi hem till honom :) tittae på Brödrarna Bloom , men jag halvsomnade och André stängde av filmen så sov vi istället :)
Vaknade idag vid halv 10 för min hund var försvunnen , fick panik haha men hon sov på golvet på Andrés kudde haha :p gick ut med henne sen låg jag bara i sängen med André och tittade tv :) André blev uttråkad så vi körde och lämnade Dina hemma sen åkte vi till Mobilia och tittade runt lite sen till IKEA :)
Nu är jag hemma , har lagt in alla bilder från igår med kusinerna och mina dagens outfit bilder som snart kommer upp :)!

just nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0