Bokskogen sen 9;ans återträff

2010-07-04 - 11:05:46

Åkte ner till Bokskogen igår med lilla pojken och min Dina :) det var jätte mysigt , om man bortser från de helvetes jävla myggorna :@ men det var mysigt men min lilla pojkvän endå (a) efter det så åkte jag hemåt , för André skulle jobba senare igen , och försökte få någon att följa med mig till Crown för att Feliciah skulle tävla men så blev det inte så åkte till Johan en liten stund där David, Max, Viktor, Oskar, Johan, Ida, Clara och 3 till var , en liten "återträff från Kirsebergsskolan 9;an" hehe :p stannade bara där 1 timme , sen tog jag bussen hem till Dina , efter det så kom André och hämtade oss eftersom jag inte gjorde något så sov där , MYS <3

Vaknade idag 10 av Andrés väckarklocka och jag ville bara sova vidare haha :( halv 11 körde André mig hem , och nu sitter jag här i vardagsrummet och tittar My super sweet 16 haha , ska lägga in lite bilder här med :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0