Dålig up-date .. Åker om 12 timmar ...

2010-07-25 - 01:54:14

Hej!
Nu har jag inte skrivit på 2 dagar , men har inte suttit vid datorn så får ta det lite fort nu innan jag ska lägga mig :p

Träffade som sagt André i Torsdags , vi gjorde inte så jätte mycket umgicks mest med varandra och bara njöt nu sista tiden <3 Vi hyrde Snabba Cash och tittade på den , helt okej faktiskt :) Sen somnade jag hemma hos min älskling :)

Vaknade hemma hos André i fredags , dock var han och jobba :( slöade lite , sen gjorde jag vid mig och gick hemåt, André hade lämnat nycklarna till mig så jag kunde gå hem haha (a)
Kom hem och packade lite smått . sen städade jag en massa inför kvällen och helgen :) André kom hem till mig lite senare , duschade och klädde på mig , sen åkte vi hem till han så duschade han och gjorde vid sig :) efter det så åkte vi och handlade chips och dippa :) Sen hem till mig så fixade jag mig , sminkade mig etc :)!
Hämtade upp Sofie från Nobeltorget halv 8 sen kom Louise med :) men de stannade itne speciellt länge eftersom de hade annat att göra :p sen kom folket inklampandes :) och musiken satte igång och drickan började att flöda :)
Det var en riktigt trevlig kväll, om man bortser från lite strul som blev, men det fixade sig fort<3
De sista folket gick halv 3 och då låg jag redan halv deckad i soffan hahahaha :D städade lite , sen gick jag & André och la oss i sängen, och snackade ut om en massa , i love u
Somnade ganska sent , men sov i min älsklings famn <3

Vaknade upp idag runt 9 , ljust som fan och äckligt varmt i rummet :( dock somnade jag om till ungefär 11 (a) gick upp med André slöade och sådära :) sen vid halv 2 körde vi upp i stan , han träffade Robin & Emelie och jag träffade Josse :) Gick med Josse till Åhléns , sen träffade vi Karla på EH och satte oss ner och tog en fika och pratde en massa. ni är bäst tjejer, kommer sakna er så sjukt mycket , tack för att ni är ni <3 sen gick vi ner på gå-gatan och jag skrev ut 5 bilder till min ram som nu är nerpackad :) efter det så sa jag hejdå till mina tjejer :( och gick sedan ner och träffade André :) vi gick ner till bilen , sen hem till honom så duschade han och gjorde vid sig :)
Efter det så åkte vi hem till mig , hade dock redan kommit lite gäster men det var lugnt :) bytade om snabbt sen blev det lite presenter eftersom det var Kalas för Veronica som blir 17 på tisdag & "avskedsfest" med släkten för mig :) Käkade gott och hade trevligt :)
Sen gick jag, André, Malin och Matilda ut en runda på gården hehe :p sen upp igen och jag packade färdigt allting. Sen sa jag hejdå till alihopa och var ganska nere av mig. kommer bli jobbigt att säga hejdå "senare idag" ...
Efter det så var vi bara här hemma ett tag , sen åkte jag iväg med min André en runda <33

Nu sitter jag här hemma i soffan , flyget lyfter om lite mer än 12 timmar och ska vara på Kastrup halv 12. Vet inte ritkigt när jag kommer att kunna updatera , förhoppningsvis när jag landar i Boston, USA .
Men det kommer att vara efter 3 på natten här imed att jag landar 18.30 AMERIKANS tid, och då är klockan i SVERIGE 02.30 .. Så inläggen kommer bli väldigt konstiga för er haha men men , kommer att updatera VARJE dag :)!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0