Det är fredag , och klockan är 08.30 :p

2010-07-30 - 14:30:24

God morgon!!
haha känns konstigt att säga God morgon till er när klockan är halv 3 hemma i Sverige haha :D

Somnade ganska sent igår , och sov inte världsbäst heller efter allt som hände igår :(
men idag är det fredag , och det ska bli uppemot 30 grader idag och strålande sol hehe så blir en runda med lilla Dylan sen :) just nu sover han hehe :p
Jag tittar nu på tv , Sabrina tonårshäxan , haha längesen man såg såna program hemma i Sverige hehe :p

Vad ska ni göra idag :)?

Saknar er alla i Sverige , jag
vill bara vara med er just nu <3

Postat av: Leia ♥

Vart är du då??

2010-07-30 - 17:48:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Peter

Idag ska jag tvätta :) Tur du har bra väder, här har det börjat bli dåligt med regn och blåst. Hoppas att det blir bättre där borta. Ha det så bra så hörs vi. Kram

2010-07-30 - 18:55:49
Postat av: VANESSA SVARAR

hehe stackare :( Hoppas jag med, men det tror jag säkert :) Det samma! Kram

2010-07-30 - 19:08:03
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0