Dylan sover, och jag saknar ...

2010-07-27 - 18:37:34

Lilla Dylan ligger och sover igen haha , gör han ganska mycket nu i början eftersom han var i Sverige med Ylva i 9 dagar och tiderna är sååååå annorlunda mellan länderna hehe :p jag menar , jag somnade HALV 9 igår och vaknade idag 6 :o!?! haha hur sjukt är inte det då :p

Suttit här nere och lekt med Dylan, pratat i telefon med mamma och skypat/webbat med min kärlek! Saknar er alla sååååå <3 Det är väldigt jobbigt nu i början fortfarande , jag hoppas att det avtar med tiden annars blir det jobbigt att slappna av här nere och bara njuta , vi får hoppas på det bästa !
Vi får se när Dylan vaknar vad vi hittar på , om vi går ut en runda eller leker här hemma :)



Hehe nu vaknade han så nu måste jag sluta :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0