En runda inom McDonald's haha :p

2010-07-30 - 21:52:39

Hemma nu efter en liten runda med Dylan , gick hemifrån kvart i 2 och kom hem halv 4 hehe :) vi gick ut och gick en runda , sen såg jag glass hahahaha (a) så det blev en McFlurry på McD , och jag loooovar har aldrig sett så många stora/tjocka människor på ett och samma ställe innan :o inte för att vara elak eller så , men de var verkligen gigantiska , inte som "tjocka" i Sverige är utan 5-6 gånger värre ...
Satt där en liten stund med Dylan , och han åt Cherious :p sen begav vi oss hemåt :) bytade blöja på Dylan och han la sig ner på sin filt så nu sover han haha , det går fort det dära :p

Tråkigt att ingen rolig är inne på msn , alla är på Helsingborg festivalen som tydligen ska vara jätte stor haha :p men har hört att det är en riktig FjortisFestival så är glad jag inte är i Sverige för att gå på den , men där verkade vara folk som ville träffa mig , tyvärr tjejer eller vad ni är ;)

Mc Flurryn är större än i Sverige haha



Lilla Dylan på McDonald's



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0