En utedag i värmen :)

2010-07-28 - 21:23:22

Hej!
Kom hem ungefär 20 i 3 (20 i 9 i Sverige) efter att ha varit med Kristin (ryans syster) och hennes son Bradley :) Hon kom hit och hämtade mig & Dylan , så körde vi in i någon stad, haha kan fortfarande inte namnen :p, till ett matställe för att luncha lite :) jag beställde en BBQ pulled chicken sandwich , haha den var GIGANTISK :o och till det fick man någon äcklig röra och äcklig brunaböner-röra haha fy fan :p men mackan, eller va de va, var riktigt god hehe (a)
Eter det så körde vi till en stor lekplats hehe =) DYlan gungade sen gick vi runt lite för det va inte jätte mycket där för honom hehe men han åkte rutchkana (stavning?) och körde bil haha :D
Pojkarna blev varma , även jag & Kristin hehe så vi satte oss i bilen för att åka hemåt och pojkarna somnade :p jag & Kristin pratade en massa, och det gick jätte bra med min engelska hehe :) hon frågade om min skola, vad jag ska göra när jag kommer hem, om stränderna i "south sweden" hehe hon förstod inte vad Malmö va (a) och om vädert i Sverige hehe :p Idag har vi haft uppemot 34 grader hehe sjukt skönt :)

Kom hem , pratade med syster & mamma på Skype , sen efter det pratade jag med älsklingen på Skype och vi la nyss på för han ska vara med Milky :)
Nu ska jag lägga in bilder från idag som kommer upp sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0