God morgon, klockan är 08.58 och idag är det fullpackat :)

2010-07-31 - 14:58:19

God morgon! Klockan är nu 08.58 och jag vaknade för max 15 minuter sedan, skönt med lite sovmorgon hehe :) Jag somnade faktiskt ganska fort idag för nu har jag börjat tänka att så fortare jag somnar desto fortare är jag en dag närmre familjen, André, Dina och vännerna haha (a)

idag blir det iallfall baby-swim kvart i 11 med Dylan och Ylva :) sen efter det så åker vi 3 upp till Ryans föräldrars stuga (tror jag det var) där hans syster är och fler I guess , för att bada :) fast dock ska jag inte bada haha har redan skrivit varför , så det blir solning för min del :D haha jag kommer nog vara en kräfta när vi kommer hem :D
Vi ska kanske grilla där ikväll med , så det blir dålig update idag så att ni vet , men jag hoppas endå att alla nya läsare stannar kvar :)!



Postat av: Peter

Va!!! Ingen update på ett tag???? Då lämnar jag denna blogg. Skoja bara. Tror inte du behöver vara rädd för hajar om du bara är ett par meter från stranden. Sola nu inte för mycket bara

2010-07-31 - 16:45:01
Postat av: Vanessa

hahahaha :p

2010-08-01 - 02:28:12
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0