Hej !

2010-07-13 - 11:48:56

Hej!
har inte skrivit på ett tag nu , men tar igen allt nu hehe :)
SPANIEN vann :D! och hjärtat blev irriterad haha han höll på Holland :p efter det så körde André mig hem så handlade jag gottis och läsk sen kom André och hämtade mig för han hade hämtat sin firmabil :) Så åkte vi hem till honom och krängde och mös :) sen somnade vi haha (a)

Igår så tog jag bussen hem efter André jobbat för orkade inte gå upp när han skulle jobba haha (A) så tog bussen hem , packade fort och lämnade Dina sen vid halv 2 tog jag 3an (fel håll :(!) och kom fram till Ribban efter ett bra tag haha :p Satte mig hos mamma, Anna och Matilda och badade och solade , sååååååå skönt :)!
Sen tog vi bussen hem , och då hoppade jag in i duschen och André kom hem till mig för att lämna en väska :) sen klädde jag på mig och sådant sen åkte vi hem till André där det bjöds på mat :) efter det så gjorde vi inte speciellt mycket , sen följde jag med André på stängningen :) sen hem för att försöka sova , men det var så jävla varmt och kvavt så det tog ett tag.

Vaknade idag runt 10 av att André frågade om jag ville ha mat hehe :) men nej , så slöade vidare och vid halv 11 körde André mig hem , har bara suttit här sedans dess :)

Lägger snart in bilder från Bellas kalas , från Grönby etc :)!
så blir mycket inlägg på raken nu :p!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0