Hemma hos André <3

2010-07-05 - 18:11:26

Igår var det mys med grillning och sådant hemma hos Robin med André, Robin och Emelie :)

Idag blev det stranden vid 11 tiden med André <3 sen när han skulle jobba sitt 3e pass klockan 2 så gick jag och satte mig hos mamma och Pernilla :) käkade kyckling och jordgubbar - muuuums! :D
Sen kom André och hämtade mig så hämtade jag Dina och sen la vi oss hemma hos André, jag nördade mig vid min dator och André fixade CV som han sen skickade iväg hehe :)

Nu vet jag inte vad han gör , han är i köket iallafall och jag ligger i sängen och börjar bli hungrig! Ska be om lite Kinamat haha men brukar inte få som jag vill när det gäller maten så vi får se vad det blir att äta idag :)

Frågade nyss om Kinamat och André bara flinade åt mig , buhu :(

André Clarensius ,
min kärlek <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0