Ikväll blir det Friday's :)

2010-07-11 - 18:28:51

Igår så kom André och hämtade mig så körde vi ut till Sibbarp och tog oss ett dopp i det kalla jävla vattnet haha , det var verkligen askallt och jag hatar kallt vatten :( så det tog ett tag innan jag kom ner i vattnet haha :p
Sen åkte vi och handlade gottis, choklad och läsk på MAXI sen hem till mig och tittade på Brons-matchen mellan TYSKLAND och URUGAY med mamma med hehe :) och TYSKLAND VANN :D wiiiiihu (a)
Efter det så åkte vi hem till André och jag sov över här :)<3

Vaknade idag , fy helvete vad varmt haha :p slöade bara ihjäl oss typ hela hela förmiddagen haha (a) sen runt 2 - halv 3 , tog vi bussen till JÄGERSRO och hjärtat handlade Chinos shorts och linnen :) och jag handlade ett par skor :)
Sen till triangeln och handlade med oss China Box hem , och nu ligger jag här i André's säng och bara skrattar åt hans ex :)

Nu ska vi hem till mig så ska jag duscha och göra vid mig , sen blir det FRIDAY's för att titta på finalen :)
HOPPAS ATT SPANIEN VINNER :D!!


kärlek.

Postat av: Josephine

Hej! Ville bara säga att det INTE är jag som kommenterar din bilddagbok under "J" i din och denna Erikas pajkastning. Läste kommentarerna och det känns nästan som om någon vill sätta dit mig på något vänster. Har verkligen ingen aning om vem det är eller hur den vet vad som hänt mellan oss och/eller mellan dig och Emelie.

2010-07-12 - 17:10:17
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0