Inget badande i USA för mig inte ...

2010-07-30 - 18:28:09

Hej :)!
har nyss pratat på Skype med min älskade pojkvän hemma i Sverige i ungefär 1 och en halv timme :) och innan dess pratade jag med mamma, syster, bella & maarit på samma gång i kanske 30 minuter hehe :) är glad att Skype finns, hade varit svårt att ha kontakt med alla där hemma annars <3

Under tiden har Dylan sovit och ätit , och jag har ätit en massa haha :p nu ska jag hoppa in i duschen sen klä på mig och sådära , sen tänkte jag gå en liten runda med lilla Dylan , orkar inte bara sitta hemma ju hehe (aa)

Imorgon blir det iallfall att åka till stranden , men jag ska INTE bada hahahhaa :( Woburn ligger i ungefär mitten av staten Massachusetts , och vi kommer isåfall att åka till norra delen av staten för att bada . Men nu är det så att i södra delen av Massachuetts så har HAJAR synts till , så varför skulle de inte kunna röra sig norrut!?! Så Jag Ska ABSOLUT INTE Bada Under Tiden Jag Är Här , Haha Tyvärr :p

Fina stränder har de iallfall :)!

bild lånad från google


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0