Kalas för Isabelle idag .

2010-07-10 - 17:53:00

Hallu :)
Åkte hem till André igår efter att jag kommit hem från Grönby och vi somnade typ direkt . men åkte dit för att sova med honom haha (a)
Vaknade idag typ halv 10 av att jag hade så sjukt ont i min mage :( gjorde inte speciellt mycket faktiskt , tittade tv och bara var med min André :) Sen halv 2 tog jag 1an till södervärn, sen 34an sen 7an :p haha träffade på mamma & Vera på värnhem så tog vi 7an till Kirseberg tillsammans för vi skulle på kalas hos Isabelle som blir 12 imorgon .
Käkade kyckling/pasta sallad , kakor och glass :) och Bella sjöng och öppnade presenter . sen åkte vi hem emd Anna, Matilda och Rickard :)
Kom hem och la mig i sängen , håller på att dö av värmen haha :p Dina ligger helt utslagen i sängen här bredvid mig , stackare :(<3

Gick in på bilddagboken , och kan du bara låta oss fucking vara din äckliga idiot :D? dags att gå vidare kanske ;)?

Pratade nyss med min André och han ska komma hit så ska vi umgås litegranna :) vet inte vad vi ska göra och vet inte om jag ska ta med Dina eller inte haha för hon klarar inte av att vara ute i värmen för länge :/ så vi får se :)

Nu ska jag iallafall in och raka benen hahahaha :§ sen träffa André :)

Lägger upp bilderna från kalaset om jag hinner , annars gör jag det sen :)!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0