Klagshamns mys med Kaya<3

2010-07-17 - 01:18:30

Hemma igen!
Har inte gjort speciellt mycket idag faktiskt haha :) Robin och André kom ju och hämtade mig så åkte vi ut till småbåtshamnen för att bada , faktiskt skönt i vattet men va en chicken som vanligt så va lite trögt för mig att komma i haha (a) men tillslut så kom jag i och tog mig ett dopp :) Sen körde vi och lämnade av Robin sen hem till André för att han skulle duscha och sådant :) sen hem till mig för att jag skulle göra det samma, för egentligen var det menat att vi skulle till stan och shoppa till André haha men det var alldeles för varmt för att springa runt där så vi satt i köket med min mamma och pratade :p
André gick efter ett tag , då han skulle hem till sin mamma för att käka och jag slöade bara i soffan (a)

Sen smade min lovley Kaya och frågade om jag ville med till Klagshamn för vattenpipa-mys , Why Not !?! i miss her like hell så fick passa på att träffa gummsen innan jag åker till USA med :) Hon kom och hämtade mig runt 9 tror jag , så körde vi ner dit och satte oss på filt och hade det riktigt roligt tillsammans :) snackade verkligen om allt mellan himmel och jord , har saknat våra samtal <3 Sen stack vi snabbt till BK och handlade king wings och mellan cola utan is haha , minnen från Vintras då vi var där varje varje kväll haha (A)

Efter det så smsade jag lite med André och han satt på Möllan med Vicky, Oscar och Jonathan , så jag & Kaya körde dit en runda bara för att träffa de lite innan de skulle dra vidare ut :) Efter det så körde vännen min mig hem och jag har suttit här i soffan sedans dess :)
har kollat runt bloggar, facebook, bilddagboken, lagt in bilder på datorn, pratat med kusin om resan om 8 dagar och även införskaffat mig SKYPE för att kunna prata med mina vänner, familj och pojken när jag är i USA. slipper även massa klyss med mobilen och sådant skit :)

Måste bara fixa en annan laddar-sladd då de har andra uttag i USA - blö. Hoppas bara inte det blir för dyrt då laddare till Macbooks inte är speciellt billiga har jag hört ? men men , måste fixa det iallfall :) tur att de har trådlöst internet iallafall haha så slipper man köpa med sig en internetsladd och mög :)

Lägger in bilderna från kvällen med Kaya snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0