Middag på Azalee med hjärtat<3

2010-07-16 - 12:40:21

Heej!

Igår så blev det Restaurang med hjärtat, det blev Azalee , gott gott :) käkade mums gott och hade det mysigt tillsammans <3

sen gick vi hem til mig igen för att gå ut med Dina och packa ihop kläder lite snabbt :) Sen åkte vi till Klagshamn och tog oss ett kvällsdopp , skööööööönt va det faktiskt när man väl kommit i haha men det blev kallt efter ett tag så det blev inget långt dopp hehe :) Efter det så hämtade vi Dina sen till Hemmakväll och hyrde film , och även en pommes på Persborgs falafel eftersom jag blev sugen haha (a)

Vi hyrde Shutter Island , och jag lovar jag fattade typ ingenting . Där slösade jag bort 2 timmar och 18 minuter av mitt liv på en film som var Psykande, Dålig, Tråkig och som man inte Fattade ett skit utav :( haha :p

Sen somnade vi efter filmen haha :)

Och idag sov vi läääääääänge haha , vaknade inte förens vid 11 :) gick ut med Dina sen upp en liten stund hos André sen körde han mig hem för han skulle träna med Robin :) sen efter det hämtar dom mig så ska vi åka och bada :)!

 

Mitt hjärta på Azalee


Jag på Azalee



Maten. Sjukt gott :)



9 sjukt korta dagar kvar ...

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0