Motor träff i Lödde :)

2010-07-20 - 23:07:31

Pappa och Emma kom och hämtade mig runt 5 tiden så körde vi ut till Lödde för en Motor-träff :) där fanns massa bilar, ännu fler motorcyklar, en snöskoter från 50 talet och 2 fltgplan . haha det var över fett att se faktiskt :) så vi gick runt lite där och tittade och pappa pratade med Maserati människor haha :p käkade även korv och sådant :)
När Emma & Jag hade tröttnat så tjatade vi på pappa så åkte vi därifrån , och påvägen hem körde vi inom Bjärred där vi handlade mjukglass i deras sån strand-kiosk :) Har alltid ätit "bjärred-storleken" men ville testa något nytt idag så tog en "Extra stor-storlek" mjukglass doppad i choklad och FY HELVETE VAD STOR DEN VAR :O! lovar den hade räckt till typ alla 3 haha :p men krängde den och mådde som jag förtjänade efteråt haha :(
åkte hem och la mig i soffan och har legat här sedans dess förutom när jag varit ute med Dina hehe :) Pratat med min pojke och planerat lite inför fredag som nyss skitit sig haha jävla Sverige-väder :( Men vi får se hur det blir :)

Lägger snart in bilderna jag tog :)!

Jag för typ så 30 minuter sedan .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0