Top model & sms , just nu är allt bra :)

2010-07-28 - 15:52:15

(klockan är nu 09.52 här)
Dylan ligger på sin filt på golvet och sover och jag tittar på Americas next Top model typ omgång 5 eller något sådant gammalt haha, och smsar med min underbara pojkvän <3
Idag ska vi träffa Ryans syster och hennes son , vet inte riktigt vad vi ska göra , antagligen till en lekplats eller så , är bara mest nervös för språket haha :p min engelska är inte precis den bästa , och tror inte jag kan blanda lite svenska som jag kan här hemma för då översätter Ylva det bara till Ryan haha :p Men det går nog bra haha :)

Nu har jag nyss fixat mitt hår lite , lite smålockligt och sådära hehe , lägger in bilder snart :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0