Torsdag, och klockan är 08.16 :p

2010-07-29 - 14:16:29

God morgon... sovit gott? det har inte jag , drömde att jag var i Sverige och inte hade någon kontakt med min famij och att min kärlek lämnade mig , jätte jobbigt faktiskt :( men tur det bara var en dröm!

Igår när Ylva & Ryan kom hem så tittade vi lite tv och pratade om dagen , sen gjorde Ylva revbenspjäll och ris och jag satt i köket och höll henne sällskap :) det var gott , men alldeles för mycket fett för min del haha :D
Efter det så var vi i vardagsrummet och tittade på America Got Talent hehe :) sen gick jag ner och la mig runt 10 tiden här , (4 i Sverige) och somnade ganska fort hehe (a)

Vaknade idag runt 7 av drömmen , hemskt :( och låg kvar och drog mig till halv 8 , upp och säga hejdå till Ylva och mata Dylan lite :) Idag är det kvavt, ska regna och åska så blir en inne dag haha nere i källaren för det är jätte klibbigt på ovanvåningen :(
Dylan är jätte trött nu , och ska sova lite hehe :) får se vad jag gör under tiden :p?

igår på lekplatsen


Postat av: emilia widerström

fin blogg :D ska vi följa varandra på bloglovin? kram!

2010-07-29 - 16:58:54
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0