Ute-bio med André, Robin & Emelie :)

2010-07-19 - 00:37:12

Hej igen :)
vid 9 tiden gick jag ner till Nobeltorget för att träffa upp min älskling, Robin och Emelie för att vi skulle till Folkets Park för att se ute-bio , en film som hette Mary & Max . haha den var riktigt dååålig så jag & André sa hejdå till Emelie och Robin som stannade kvar för att titta på filmen , sen gick vi hem till André :) skönt i detta vädret faktiskt , inte för kallt och helt ljumet och skönt faktiskt :p när vi kom till Persborg så körde André mig hem hehe :) han ville bara att jag skulle följa han sen skulle han köra mig hem , min gullunge <3
Vi körde mot Möllan för att hämta upp min syster med :) kom hem , och sa hejdå till min pojke som jag inte kommer att sova med igen innan jag åker till USA , det är riktigt jobbigt faktiskt :(

Nu sens dess har jag bara suttit i soffan , och läst massa på min bilddagbok ... det är dags att vi båda blir mogna nog att släppa detta nu . Ha det bra! Och nu är det någon konstig film på tv , vet inte riktigt vad den heter men har sett den innan iallafall hehe :p


Jag Älskar Dig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0