Bara för att (a) <3

2010-07-13 - 17:46:00

Kärlek.


Vad heter ni? Vanessa & André
Hur träffades ni? Startade kontakten över internet faktiskt
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 månader och 10 dagar haha :)
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nästintill haha nej men nej.
Har ni barn? Nej
Kommer du ihåg er första kyss? Hehe ja :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? André <3
Vem är äldst? André
Vilka stjärntecken är ni? Vädur & Vattuman
Vem fyller först på året? André
Vem är längst? André haha
Vem sjunger bäst? André :p
Håller ni i handen på stan? Ibland
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Vad har ni gemensamt? En del :)
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja
Har ni någon speciell låt? Nej :p
Har ni några "fri kort"? Haha nej tror jag inte , vet inte haha ?
Har ni stora framtidsplaner? Stora och stora , vi hoppas detta håller :)<3
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har
Har ni varit utomlands tillammans? Nej , men ska :)
Vilket är ert bästa minne? Hehe , ingen aning. Minns mycket väl första gången vi träffades iallafall :)
Vem lagar bäst mat? Utan tvekan André! haha
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Umgås och myses :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja , inte speciellt
Blir du lätt svartsjuk? Lätt och lätt , det beror på
Brukar ni bråka? Händer inte så ofta längre <3
Ringer eller SMS:ar ni mest? Nästan alltid sms
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hela han är perfekt<3
Vilken kroppsdel gillar han på dig? Vet jag inte , har inte frågat precis :p
Vad använder ni för preventivmedel? P-piller
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag tydligen haha :p

Postat av: Anonym

Var fick du de frågorna ifrån?

2010-07-13 - 20:02:53
Postat av: VANESSA SVARAR

En blogg jag hittade, varför :)?

2010-07-14 - 10:28:45
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0