BJ's, Burlington Mall & D'angelo på samma dag haha :D

2010-07-28 - 11:55:30

God morgon. är trött som ett svin men kan inte sova :( klockan är bara 5 i 6 och jag har försökt somna om i ett tag men det går inte speciellt bra precis :( hungrig börjar jag bli nu med haha ..

igår så var jag bara hemma med Dylan, och Ryan kom vid halv 5 då Dylan precis hade somnat typ , eller ja han va vaken när hans pappa kom och grät för han inte ville sova men Ryan hoppade in i duschen och jag fick han att somna haha :p pratade en massa med älskling, och det är sjukt svårt att vara ifrån dig hjärtat :(<3 Sen kom Ylva med och vi satte oss i hennes bil med Dylan och körde in i någon stad haha ingen aning :p men vi körde iallfall till en affär som heter BJ's , haha lovar att det finns ingen större mataffär än så :p och alla förpackningar är ÖÖÖÖÖÖÖVER stora :O
Men vi handlade där och sådant , och det var myyyycket vi handlade haha och stället har inte ens påsar haha !?!

bild från google

Efter det så åkte vi till Burlington Mall, som är ett gigantiskt köpcentra i MA, massachusetts, :) gick runt och letade efter T-mobile och när vi hittade det så fixade vi ett Amerikanskt simkort till mig så kostar det ungefär bara 1,40:- att smsa istället för 3,50:- som det kostar med mitt svenska hehe :)

bild från google

Sen blev klockan mycket och magen kurrade ihjäl sig , så vi görde in på d'angelo och handlade subs :) körde hem och käkade de i soffan franför American got Talent haha sen gick jag och la mig (a)

bild från google

Vaknade idag lite i 5 , bara av mig själv och såg att älskling klagat på att han inte fått smset jag lovade honom men jag hade ju skickat det :( men såg sen i den "amerikanska mobilen" at jag hade skrivit 07 istället för +467 , riktig ångest ju men älskling fick smset sen och blev glad hehe (aa) love u
När jag kom in på datorn så pratade jag liiite smått med mamma på skype med , och syster i bakgrunden , älskar er!

Idag blir det lite svalare än igår och imorgon ska det regna som fan och åska :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0