Varit med min Bebefina idag <3

2010-07-07 - 16:25:27

Vaknade idag runt 8 tiden av att solhelvetet stod mig RAKT i huvudet , riiiiktig ångest :( Sov även utan min André , kändes helt tomt att vakna upp utan att han låg bredvid mig :(  Vid 9 tiden började jag att ringa Josse för att väcka henne haha och hon svarade klockan 10 , jävla sömn tuta :D
Halv 11 tog jag bussen med Dina ut till hennes Sommarstuga i Jägershill för att Dina & Tequila skulle leka lite och jag skulle få umgås med bästa vän sen studenten <3
Tog bussen hem halv 4 , och kom hem typ 10 i :) nu sitter jag här , ska gå ner om 5 minuter för André kommer hit och hämtar mig, Veronica och Dina för vi ska hem till pappa på middag :) ska bli gott med grillat och sen får man umgås med lilla Emma med :) åker förtusan om 18 dagar , helt sjukt :o

Lägger in bilderna från idag senare , hinner inte det nu men jag lovar att jag lägger in de idag hehe :)
Förlåt att jag inte updaterat tidigare , hade inget att skriva imorse hehe sen har jag bara varit hos Bebefina <3

FORTSÄTT TYCKA TILL OM VILKEN DATORVÄSKA
NI TYCKER ATT JAG SKA INSKAFFA INFÖR BOSTON RESAN :)!
Postat av: tess

tror tyvärr den är slut. har inte sett den i butik :O men den kanske kommer till hösten :)

2010-07-07 - 20:35:26
URL: http://tirajs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0