Facts about my trip to Boston!

2010-06-22 - 18:31:55

Söndagen den 25 Juli klockan 14.00 sätter jag mig på ett flyg, tillsammans med min kusin Ylva och hennes son Dylan, till Boston, USA ! Vi åker ifrån Kastrup/Köpenhamn och åker med Icalandair och resan tar väl runt 15 timmar haha :)
Jag åker till Boston för att jobba som barnflicka åt lilla Dylan, och även för att få lite erfarenheter här i livet.. Jag lämnar min familj, min pojkvän, min hund, mina vänner , jag lämnar allt , och det känns väldigt tungt och jobbigt, men jag vet att jag kommer tillbaka till dom alla och bara den tanken gör mig lycklig och gör att jag tänker satsa på detta ... Jag kommer att bo med min kusin Ylva, hennes man Ryan och sonen Dylan i deras hus som ligger i en liten "förort" till Boston , som heter Woburn. Jag känner på mig att detta kommer att bli en upplevelse som man aldrig kommer att glömma , och jag ska verkligen försöka att ta mig till New York bara för att ha varit där haha :)

Jag kommer att komma hem igen någon gång mellan 21 - 23 Oktober , och då kommer jag tillbaka till verkligheten så att säga , kommer tillbaka till familjen, hunden, vännerna, pojkvännen och jobb & lägenhet sökandet haha :p det är verkligen vad jag ska göra när jag kommer hem - flytta hemifrån haha (a)

Jag har även skapat en ny Kategori som jag kommer att skriva i undertiden jag är i Boston , den heter Boston 2010 ! och det är bara den jag kommer att skriva i under dessa 3 månaderna :)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0