Förlåt för igår :o ... !

2010-06-17 - 20:46:41

Förlåt! Jag skippade i att lägga in bilderna imed att jag hade problem att ROTERA bildhelvetena på denna datorn haha HUR FAN GÖR MAN :o!?! Så jag kröp ner under täcket med pojken min istället , mycket bättre :)<3

Vaknade idag av att André väckte mig runt 10 tiden , packade ihop saker och gick ut med Dina etc , sen lämnade jag Dina hemma och vi åkte till Ribban ... André jobbade lite fort sen la vi oss ner för att steka haha GOTT :D!
Sen skulle vi hemåt runt 2 tiden , hämtade upp Robin på vägen haha :p kom hem till André och käkade (ännu mer) kycklingsallad och så , sen åkte vi hem till mig med Dina och jag rakade benen lite fort och packade ihop en liten väska .. Sen åkte jag, André och Robin till bo01 och la oss ner ett tag :D
Stannade inte speciellt länge så åkte hem , tog mina saker från André sen gick jag hemåt ... Har suttit här vid datorn , och nyss åt jag & mamma Kyckling (ännu mer haha!) pommes och BEA sås :D gott gott , sitter med min efterrätt nu , Jacky Choklad Pudding , MUUUUUUMS :D

Åker nog hem till André igen tror jag , nu när allt är bra och fixat igen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0