(God) morgon ..

2010-06-23 - 11:12:40

God morgon!
Sov utan min André inatt, jobbigt att somna och jobbigt att man inte blev bombaderad av en massa pussar imorse :( men men, det är väl bara att vänja sig inför USA resan , men inte ännu :(<3

Igår kom André och hämtade mig vid 9 så åkte vi snabbt ut till hans mamma och hämtade ett kort , sen körde vi till Brofästet<3 Gulligt av lilla hjärtat att köra ut där , där vi var när vi precis började att träffas <3 Tycker om dig hjärtat<3
Sen körde han hem mig , och jag hade problem med att sova japp :( Somnade kanske halv 2 :/ Och idag vaknade man inte av en massa pussar - BLÄÄÄÄ :(

Idag vet jag inte riktigt vad som händer , ville egentligen till stranden , men det är helt molningt :(

Vad ska ni göra idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0