kalas för Emma , nu hemma hos André som vanligt (a)

2010-06-30 - 16:07:00

Ja , igår så hade vi kalas för lilla stora Emma :) helt sjukt att hon redan har blivit 4 år gammal , usch vad tiden går fort alltså :( Jag byggde ihop två stycken bänkar som vi handlade på Jula innan gästerna kom , så när de första gästerna kom så satt lilla vanessa i sunkiga shorts och bikini och skruvade ihop bänkarna haha :p
Sen blev det massa massa kakor och gott hehe , och mycket glass och godis och chips och hur mycket gott som helst , sen blev det lite grillande också men jag åt inte speciellt mycket hehe :)

Runt halv 10 så satte jag mig i Majlis och Karl-Åkes bil för att bli körd hem , skulle egentligen stanna en natt till men min allergi blev alldeles för stark och jag hade inte klarat av att sova över där en natt extra tyvärr :(
Så vi åkte inom deras stuga för att de skulle lämna av lite packning , sen körde de mig hem :) jag var hemma lite över 11 , och la mig i sängen framför datorn men orkade inte blogga så sköt upp det tills imorse men hann inte imorse heller så blev nu (a)

Vaknade idag av mig själv runt 9 , sjukt trött :O orkade knappt resa mig alltså men men :P satte på datorn och snackade lite med André , sen duschade jag och så för att sedan bli hämtad av André runt 10 :)
han hämtade mig vid 10 och vi åkte ut till SIBA för att se om de hade fått in X10 mini pro , men hade de inte :p så vi gick inom Expert för att se hur det gick med min kamera :)
Det hade kostat 1400kr att laga den, så jag gick skrota den gratis så gjorde det och köpte en ny istället , så nu har jag en fungerande kamera igen :D Har fotat ihjäl min lilla André haha (a)
Vi åkte hem hit och jag käkade , sen åkte vi ner till hans sista pass på jobbet :) Sen snabbt tillbaka till Mobilia SIBA och han fick köpt sin kamera haha , så nu ligger han i sängen totalt osocial för han leker med mobilen haha :( så jag hamnade här och tittar på FÖRHÄXAD :D

Funderar på att lägga in bilderna jag tagit idag på datorn , men glömde min egen hemma så sitter på Andrés , men det är nog okej endå haha (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0