Lyckad midsommar , Bakken imorgon , God Natt :)!

2010-06-26 - 01:18:18

Hemma nu efter en trevlig midsommar hemma hos Louise :) Åkte hem till Louise , blev 30 minuter sen men det gjorde inget , inte bara jag som var sen haha :D fick springa ihjäl mig till 4an på gustav från 5an eftersom jag missade 3an här hemma precis haha klantigt av mig :O
Vi grillade och hade sjukt trevligt , med massa jordgubbar och glass och sådant hehe :) Det var jag, Louise, Stoffe, Nicole, Ida, Carro, Malin, Sofie, David1 och David2 hehe :)
Jag tog bussen halv 12 in till Malmö , träffade André på Erikslust , sen gick jag hem .. Följde nyss med Vera för att hämta hennes kompis väska som hon glömt bakom ett träd haha ?
Och nu kommer snart André som ska med till Bakken imorgon :)

Bussen går 10 och tåger 10.49 , ska lämna min lilla bebis hemma hos Feliciah runt halv 10 :( tur man har vänner som kan ta hand om bebisen som bor i närheten så man slipper lämna bort henne över natten (a)


GoD nAtT :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0