MidSommar :)

2010-06-25 - 13:28:38

Dålig up-date jag vet , men halvbor hemma hos min lilla pojkvän ju hehe och när jag är där vill jag inte updatera hela tiden , passar på när han spelar Playstation men har han inte gjort nu under dessa dagarna :P

Åkte hem till han i förrigår och sov där hemma <3
Igår så åkte hjärtat och jobbade . sen kom ham hem och väckte till mig lite hehe :p sen runt 11 gjorde han sitt andra pass och sen handlade vi vindruvor och satte oss på Ribban (hundplatsen) med solstolar, läsk, Dina och vindruvor hehe :) Dina lekte litegrann , inte speciellt mycket då jag klippte fel på hennes klo så det blödde lite :( men det gick över :)
Runt 2 när André hade gjort sitt sista pass så åkte vi hem till han , lämnade Dina och så sen bestämde vi oss för att gå och handla lite mat :) Vi handlade kyckling klubbor, currysås, ris och chips hehe :) GOTT :D!
Sen på kvällen gjorde vi inte speciellt mycket , vi tittade på CLICK som gick på tv haha :D<3

Vaknade idag halv 9 , Dina sov och André var och tränade haha så satte på tvn :) Sen kom André hem och jag gick ut med Dina sen slöade vi bara i sängen med datorn för vi tittade efter en liten valp hehe :)(a)
Sen vid 11 följde jag med André till Ribban för andra passet , sen träffade vi på hans pappa med sin tjej och pratade lite med dom om ikväll och så :) Sen körde André mig och Dina hemåt , nu sitter jag här i soffan , borde fan börja göra vid mig nu haha :O
Snart kommer Mimmi , hon ska hämta skor och en väska hehe :)
Sen klockan 3 ska jag ta bussen hem till Louise , där vi ska käka gott och umgås lite , sen ska jag till Sibbarp och träffa André, hans pappa och hans pappas tjej och vara där med dom :) Så det blir en lugn och mysig Midsommar detta året , framförallt för att vi ska till BAKKEN imorgon , och tåget går redan 10,49 från centralen haha :p


Michael Jackson , 1 år sedan, R.I.P  , 25 - 06 - 2009 <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0