1 vecka utan updatering - Förlåt (a) .... (LÅÅÅÅNGT INLÄGG!)

2010-06-09 - 11:45:42

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!
Nu har jag inte skrivit på näääästan 1 vecka , och har fått en del klagomål haha men ja , har lixom inte haft tid typ att skriva blogg :p men har gjort ungefär samma sak varje dag lördag - idag :p haha men men , berättar lite kort nu då :)!

Torsdag - STUDENTDAGEN!!
vaknade och fixade mitt hår och packade ihop det som jag skulle ha med mig under dagen :) runt 8 tog jag bussen till segevång där jag träffade Josefina, Karla och Sandy , så gick vi hem till Emelie :) hemma hos emelie blev vi sminkade och vi käkade frukost med champange hehe :) runt 11 blev vi körda av hennes kompis och hennes mamma in till stan för vi skulle träffa C:klassen på gustav för att gå och käka :) så träffade alla där , och gick sedan samlade till Gränden , och muuuuums vilken servitris haha (A)
Vi käkade gott och hade sjukt trevligt :) efter det gå gick vi runt i stan lite och visslade och skrek och hade oss haha , och alla runt om va helt glada och trevliga :)! Halv 2 ungefär var vi tillbaka för fotografering , och saft&bullar i trädgården haha :D vi skrev i varandras mössor och sådant med :)
Sen åkte jag in till stan igen med Louise och Kaya och det gänget och skrek och gormade lite till haha :D!
Tillbaka i skolan runt 4 - halv 5 , sen 5 åkte alla studentenr in i Aulan för att rektorn skulle snacka och någon sjöng på scenen och sådant :p sen var det dags att ställa sig redo vid dörren för att möta hela skolgården full med människor och äntligen få springa ut :D!
BF3B SPRANG UT 17.38 OCH DET VAR DEN BÄSTA KÄNSLAN JAG HAR UPPLEVT I MITT LIV :D !! HELT SJUKT LYCKLIG OCH GLAD KÄNSLA JAG ALDRIG KOMMER ATT GLÖMMA !!!! 12ÅRS HELVETE VAR DET VERKLIGEN VÄRT :)!!!!!!!!!!
Efter att vi sprungit ut och hoppat , gråtit och skrikit på scenen så gick jag ner till min gråtandes mamma och syster <3 sen vidare till släkten som stod en bit bort :)! blev en massa kramar och tårar och saker runt halsen haha :D sen blev det lite fotografering och sådant , sedan sa jag hejdå till släkten och hoppade på FLAKET :D haha så sjukt nice att äntligen få stå på det jävla flaket och bara skrika :D
Åkte runt till typ halv 8 , sen blev det Kayas cabbe hem :) När jag hoppade ur bilen träffade jag på Niklas, Linus, Linus & Kevin :) så gick vi upp till lägenheten :)!
När dörren öppnades blev jag överaskad av 50 skrikandes vänner, släktingar, familj och familjens vänner , sååååååå sjukt :D Blev massa champange och foton och massa skoj :D!
Sen blev det mat , paketöppning, efterätt och massa massa alkohol hahahhahahhaha :D Sen en massa dans och stim med :) Kvart över 11 kom Securitas och sa till oss att dämpa ljudet :( lagom tajmat imed vi skulle röra oss mot HIPP halv 12 haha :D
Pernilla körde mig, Mimmi och Linus till HIPP där vi träffade Sandy utanför sen in för att röjsa SAAAAATAN :D
Hipp stängde 3 , jag , Sandy, Cihan och Smile satt utanför och snackade till typ 5 , sen blev det Donken sen första bussen hem :) Var hemma halv 7 ... TACK FÖR EN UNDERBAR OCH MINNESVÄRD STUDENT ! NI ÄR BÄST<3 ALLA bilderna ligger uppe på FACEBOOK - Vanessa Annelie Håkansdotter Hansson !




Fredag;
Vet inte riktigt när jag vaknade men det var inte speciellt sent , 10 - halv 11 kanske :) upp och slöa och sådant , sen halv 1 gick jag till skolan med syster för hon skulle få sina betyg sen skulle vi vidare till stan :)
Niklas och Linus kom till skolan undertiden jag väntade på syster sen drog vi 4 till stan :) Jag letade efter en studentpresent till MIN André eftersom han tog studenten denna dagen :) Tillslut handlade jag en Burberry perfym , sen käkade vi glass :D!
Åkte hem och bytade om snabbt och packade min lilla party väska :) sen gick jag till Stenkula skolan och blev upphämtad av Andrés pappa och hans flickvän , sen körde vi till Univeristetsholmen för att gå på Andrés utspark :) Blev massa foton och sådant sen åkte vi hem till hans mamma ute i Bunkeflo för att fira hans student :)
Det var jätte trevligt och mycket trevliga människor :)!
Runt 11 drog jag, André, Simon, Max och Iggy vidare till Oscars student sen till Slagt :) Det var mycket trevligt i början, sen blev det äckligt och svettigt där inne och blev lite kaos .... men åkte hem till André och sov där ..

André och hans minsta lillebror :)


Lördag;
Vaknade upp hemma hos André , minns inte riktigt när haha men ja :p Minns inte riktigt vad vi gjorde på lördagen haha , det är det dumma med att inte blogga varje dag :p Men hämtade Dina iallafall sen sov jag hos André den natten med<3

Söndag;
Vaknade upp hemma hos min underbara pojkvän och vi mös en massa som vanligt <3 sen åkte vi in till stan och tog det lugnt med glass och grejer..


sen åkte vi ner till Sibbarp och träffade Oscar och Vicky och åkte rullor och mös lite på stranden :) Sen åkte vi till Shanghai och köpte hem mat , sen satt vi alla 4 hemma hos André och käkade gott gott :)
Oscar & Vicky åkte hem , och jag & André åkte hem till mig och hämtade Dina sen hem till André och decakde där hemma<3

Måndag;
Andrés första arbetsdag , och det straffade mig haha :D Körde hemifrån vid 8 tiden för André började att jobba halv 9 , kom hem och deckade haha och klockan 1 väckte mamma mig :p Jag gjorde vid mig , sen åkte jag till Mobilia för att träffa Sandy och fixa min kamera som jag fick på Studentmorgonen men som Sandy sedan förstörde klockan 2 samma dag :( så lämnade in den , sen handlade jag en ny bikini , sen åkte vi hem till Sandy & jag fick låna en kamera av henne sålänge :) (nu ska jag bara få in de jävla bilderna i datorn med haha)
Sen åkte jag hem till min lilla André och spenderade kvällen & natten där<3

Tisdag;
André gick upp och jobbade runt 7 tiden och jag sov vidare :) Hjärtat kom sen hem och la sig bredvid mig för att sova haha myspys <3 Efter vi vaknade käkade vi lite och han åkte till jobb igen , men kom hem ganska fort igen haha (a) :D sen mös vi bara en massa , sen när han skulle sista rundan till jobb så körde han mig hem , jag gjorde vid mig och sådant , sen kom mormor och morfar och hämtade oss så åkte vi till Mölledal för att se när Joacim blev utsparkad :)! Efter det åkte vi hem till dom för att fira Joacim & Niclas (som tar studenten imorgon(torsdag)) Det var jätte trevligt , god mat och mycket folk haha :D Runt halv 10 åkte jag, vera, dina och mamma hem och jag packade mina saker sen kom Andrés mormor och André och hämtade mig och jag åkte hem till André :) Vi somande ganska fort <3

Onsdag/Idag;
Idag åkte André och jobbade som vanligt och jag sov vidare haha , sen kom han hem och försökte väcka mig men jag var ganska död efter ciderna igår haha (a) men tilslut fick han liv i mig och vi tittade tv och bara umgicks , det bästa som finns<3 vid halv 11 körde André mig hem och sen vidare till jobb :(
Så nu sitter jag här , smsar med min pojke (a) och har nyss ätit ööööövergod tårta haha :D
Vid 1 tiden ska jag passa min lilla Vilda Tilda , till typ 4 , sen vet jag inte ritkgit vad som händer :)
Tror iallafall att jag sover hemma inatt :(

OM NI VILL SE BILDERNA FRÅN MIN STUDENT SÅ FINNS DE PÅ MIN FACEBOOK - Vanessa Annelie Håkansdotter Hansson :)!!!!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0