Boston i sommar :)!

2010-03-16 - 19:17:11

Sitter i soffan nu och tittar på tv , och maten står på spisen och gottar sig :D Hade prov innan, gick nog ganska bra haha ? eller ? aja , hade håltimme halv 11 - tjugo över 1 , gottade mig i solen med Sandy och Bebefina :) kommer bli så härligt nu i vår , och ska ta vara på varenda dag med familjen och mina vänner !<3 Och sommaren spenderas i Boston :)! Bästaste syster har min lilla bebis under tiden så behöver inte lämna bort henne , är så oerhört glad för detta :D och förhoppningsvis blir det 08-landet i vår innan resan till boston :)?
Vi får se hur det blir med planerna iallafall , oavsätt vad så ska jag lyckas med min danskariär :D!!



Postat av: Anonym

Då borde du åka till Los Angeles

2010-03-16 - 20:17:19
Postat av: VANESSA SVARAR;

lite svårt om det är i Boston mitt jobb finns :)?

2010-03-16 - 20:29:46
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

syftade på dansdelen

2010-03-16 - 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0