FLYTTAR IDAG :)!! (mp)!

2010-03-06 - 12:35:21

Hej!
Tror detta blir mitt sista inlägg på några dagar, om jag inte updaterar i skolan .. För nu börjar lastbilarna komma för att hämta sakerna , och har inte trådlöst internet ännu i lägenheten , och har fortfarande inte lärt mig hur man bloggar från mobilen så ja :) men updaterar nog i skolan :)!
Somnade tidigt igår haha , vaknade runt 7 av ett sms av Sandy , somnade om vaknade 8 igen , men somnade om ännu en gång haha och vaknade lite innan 10 så gick upp då :p käkade lite och sådant , sen har vi skruvat ner matsalsbordet och sådant och ALLT är nu nerpackat , utom min lovley datan haha men den åker ner efter detta inlägget (a)
Så idag blir det att flytta hela dagen , sen runt 7-8 tiden ska jag åka in till Södervärn och hämta hem min lilla bebis :D annars har jag inget annat planerat idag , fixa i lägenheten och sådant isåfall :)!

Vi hörs på måndag eller om några dagar ;D
PUSS ;*


Postat av: F & Kristall

Vad roligt :D Vi ska till kristalls bror ikväll. Men vi kanske kan ta en runda imorgon ?

2010-03-06 - 17:24:28
URL: http://prinsessankristall.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Lycka till med flytten!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig söndag!

2010-03-07 - 10:56:52
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0