Fotografering & Streetracing :)

2010-03-25 - 23:45:55

förlåt nu har jag inte skrivit på ett tag IGEN :o! men min fläkt i min bärbara är sönder så datorn stängs av sig lite då och då sen funkar den inte alltid att sätta på igen haha :p men men ..
Igår var det skola , prov på morgonen sen håltimme 9.30 - 13.20 , så gick hem haha :P sen 13.20 va det dags för någon dans föreställning av någon dansklass , och FY FAN VAD DÅLIGA DOM VAR :o helt sjukt vafan , och de ska på DANS!?! aja haha :P sen slutade jag så åkte hem och packade och sådant sen åkte jag till Almgården för att spela in lite till av filmen :) gick bra , förutom att jag är en överkass skådespelerska haha :p men men ,.. vi var väl klara runt 8 tiden tror jag ? då körde lille Linus mig hem , som fick körkort igår GRATTIS :D!!!
sen kom Kaya och hämtade mig ganska snabbt igen så drog vi till Jägersro för streetracing , men polisen kom så blev ingenting utav det haha :P

Idag va det sista skoldagen på 11 dagar haha :D I NEED LOV ! aja . lyssnade på projekt redovisningar , sen hade jag en lektion sen behövde vi inte vara på fotolektionen så slutade 11 haha :p va med favorittjejerna och mös i solen :D sen gick jag, Josse och Karla till mobilia och fikade :p sen tog vi bussen till södervärn , sen fortsatte jag & josse hem till mig för att hämta mina kläder :) sen begav vi oss till Model Lab för fotografering :) gick snabbt och var roligt haha :D kom hem runt tjugo över 6 - halv sju :) tio i sju hämtade Kaya mig så skulle vi på streetracing igen :) körde till Lödeköpinge med hela gänget haha :D sen satte vi oss i McD sen till Landskrona . och fan va nice :D !!! hem igen runt 10 ? och nu sitter jag på golvet i vardagsrummet med lilla Dina bebisen i knäet :)

Jag & Josse idag haha :D


The makeup


Dags För Streetracing :D!!


Postat av: Anonym

dåliga dansare? nej verkligen inte. dem var ju skit bra. vet du inte hur man dansar eller :S

2010-03-27 - 14:15:49
Postat av: VANESSA SVARAR;

bra? haha tror du är blind :) jo jag vet hur man dansar, och inte är det så iallfall :)!

2010-03-27 - 17:51:37
URL: http://vanessahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud! nej såfall vet du inte vad dans är! deras koreografier var sjukt bra + att dem har gjort allting själva utan någon lärare.. ingenting! tror inte du hade klarat det. och nej jag är inte blind och jag har gått på balettskolan sen jag var 7 så.. jag vet.

2010-03-28 - 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0