Fullspäckad dag!

2010-03-04 - 22:58:29

Skola idag , va på sån THB/HBT (vet inte vilken ordning haha :P) föreläsning :)! Claes/Sara kom dit och pratade om trasvetism etc, riktigt intressant faktiskt :)!! Slutade runt 3 tiden , halv 4 hoppade jag på 32an syster satt på så åkte vi hem till Anna & Matilda där mamma var :) Lämnade väskor sen gick vi alla 5 till vår nya lägenhet , 2 minuter ifrån Anna & Matilda :)! Kollade runt lite och planerade lite hur man skulle ha allt haha , ser fram emot att flytta faktiskt :)! Sen hem och började sortera kläder och fixa och dona i rummet .. Nu är det bara stora saker kvar som , resten är nedpackat och jag mår skit! har gjort alldeles för mycket ansträngande idag alltså , det hade inte varit jobbigt för någon som är frisk nej , men har man ett virus i kroppen som leker med en så mår man lätt skit ska jag lova er :(!

Och när man mår som jag
Får man se ut som jag
HAHA :D!


GOD NATT ;*!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0