Kalas för mammsi <3

2010-03-19 - 23:07:08

Hellu folket :)!
död som en fiskad fisk är jag haha nej men a :/ fan tur jag valde att inte dra med Niclas ut på HIPP idag , är dunder trött nu :p har fixat massa hela dagen , fixat mat etc . sen runt 6 började gästerna att komma :) vi åt massa gott och sen blev de dricka och efterätt och någon enstaka blev lite fulla haha :) hade lite armhävnings tävlngar hahahha fan va ball :D hade jätte trevligt iallfall :)!
Sen runt 10 gick släkten hem och jag & mamma började städa här hemma , syster gick vidare till någon kompis :) så nu ligger vi soffan och tittar på tv men ingen av oss tttar haha  :D hon mobilnördar sig och jag datanördar mig :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0