Lämnat bort Dina :(

2010-03-05 - 14:39:38

Hemma igen :)! Gjorde Psykosocialt prov innan , no coments :)! sen satte jag mig på 3c's lektion och satt med dom när de gjorde sina finger dockor haha ;D sen satte vi tjejer oss på baksidan i den dunderbara solen haha :D halv 2 tog jag & Sandy bussen hem till mig , packade bebisens saker sen 14.05 åkte Dina med hem till Sandy :( uuuh saknar hennes redan ju :( första natten utan min bebis :(! men imorgon kommer hon hem till nya lägenheten :)!
Sandy passar henne så hon inte är i vägen och kläms och allt sånt under flytten under morgondagen , tror även vi ska börja flytta saker redan idag:) jag har dock ångest , för tror inte vi har internet direkt , och finns ingen tv-uttag i mitt rum :O aaaaaaaaaaaah hahaha men de får vi dra en sladd eller något haha :p



Postat av: Luffi

hey! allt bra idag? kram luffi

2010-03-05 - 14:53:21
URL: http://www.luffi.se
Postat av: sandra

hej:)

vilken fin blogg du har, hoppas allt är bra med dig?

2010-03-05 - 14:58:18
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0