Riktigt rolig kväll igår :D!

2010-03-21 - 12:50:11

Så, nu är jag människa :D! haha nej skoja :p
men tog det lugnt hemma igår på dagen , sen kom massa folk hem här för att överaska mamma sen käkade jag och fixade mig :p tog bussen tjugo i 9 till Almgården och träffade upp Kaya sen gick vi hem till Linus för att fira han :)! Kom dit och Store och Elin va där :) sen gick Elin och en annan Elin, Oscar och Jonathan kom:) sen var det dags att partaja lite haha :D sjöng för lille Linus lite efter 00.00 haha nu är han en stor pojke :D sen tog vi taxi in till Breeze :D
Kom in och hälsade på Kenta , och träffade på Marcus, Filip, Peter och några andra , roligt roligt :) och roligt att umgås med Kaya igen , längesen och allt ska blir bra! Vi stannade till stägning klockan 5 och partajade loss haha :D sen va Kenta snäll och körde Kaya hem sen mig hem till mig :) Jag var hemma klockan 6 och deckade direkt hahahah :D TACK FÖR EN SJUKT JÄVLA NICE KVÄLL :D!!
Vaknade idag runt 9 av att Robin smsade :) gick upp och började smått packa och gra vid mig :) halv tolv går jag till bussen för vi skulle spela in filmen idag , men Robin smsar när jag är halvvägs att jag inte ska komma för de blev inte av haha så gick hem igen och har tittat på Dirty Dancing med syster sedans dess :) Nu är det dags för plugg tyvärr :/ har ett viktigt prov imorgon i Religion .. MÅSTE få Godkänt i Religion! mamam har sagt att om jag har något IG så blir det ingen studentfest :'(MÅSTE verkligen fixa detta jävla provet :O!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0