Skola igen.

2010-03-03 - 14:30:16

Hej!
Idag vaknade jag runt 7 , men min kropp ville verkligen inte fungera , kunde verkligen inte röra mig :( vet inte vad det är för fel med mig men nu har jätte många sagt till mig att jag måste till läkaren för att kolla upp det , så får ta tag i det nästa vecka ... :/ kom iallfall inte upp så låg kvar i sängen , efter att ha kämpat i två timmar kunde jag komma upp ur sängen runt 9 tiden .. Gjorde vid mig och gick ut med Dina .. sen kom Kaya och hämtade mig runt 10 i 10 så åkte vi till skolan .. Hade Förskola,skola,fritidshem och hade missat gårdagen så fick hoppa in i BHB's grupp :) vi gör handdockor , och vi gör guldlock och de tre björnarna haha :) nice :)! (lägger in bilder i slutet av inlägget på våra "handdockor")
Sen slutade vi , så jag gick in med BF3c klassen på lektion och satt med dom och tittade på film , sen gick vi och käkade och sedan tog jag 32an hem .. har vilat lite nu , och ska snart bege mi till skolan och träffa Sofia sen ska vi till "svarta marknaden" haha :p

Min guld lock  -  Batouls mammabjörn
-    

Bahars lilla björn  -  Hannas pappabjörn
-   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0