Tisdag 9 Mars

2010-03-10 - 10:38:04

Idag missuppfattade jag hela dagen i skolan haha så stannade hemma :) hjälpte mamma med tvätten och tog det jätte lugnt :) gick även ut en runda med Feliciah, Dina och Kristall :) gick till en lekplats i närheten så att bebisarna fick leka av sig lite hehe , blir nog många sommar runder med Feliciah och Kristall i sommar, nu när vi bor så nära med och hundarna kommer bra överens med :) sen runt 5 tiden kom Kaya och hämtade mig så åkte vi till solbadet för att sola , vi hade tid 17.15 :) sååå skötn att sola haha ;D sen satt vi där ett bra tag och  pratade med Jocke , sen bokade vi ny tid tills på Torsdag :) då köper jag ett 12 gångers kort , sen ett månadskort i Maj och solar varannan dag typ haha :D
Efter det köde Kaya mig hem, så jag åt och duschade och lite sådant sen la jag mig i soffan och tänkte ta det lugnt :)
Men smsade med Mimmi så bestämde att träffa upp henne så träffade henne sen gick vi hem till mig runt 8 tiden :) satt i min säng och tittade på tv genom datorn :) fick låna ett trådlöst internet av Mimmi :) så har det nu där hemma för har fortfarande inget internet hemma =(
Vi tittade tv och runt 11 tiden gick Mimmi hem och jag deckade direkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0