Utgång ikväll :)

2010-03-20 - 14:42:01

Hej!
Deckade igår undertiden man smsade lite (a) vaknade idag runt 9 tiden , upp runt 10 tror jag för att gå ut med Dina sen la vi oss i soffan och har tagit det lugnt sedans dess :) runt 2 kom Pernilla för att kidnappa min mamma haha så nervös hon blev :)! ska ta det lugnt idag och göra vid mig och sådant , och ikväll är det utgång haha nice ;)! med typ linus, linus, Elin(?), Jonte(?), Polle(?), Tobbe(?) haha :p ska bli jävligt roligt faktiskt :) vi ska dra ut imorgon (efter 00.00) för imorgon blir Linus 18 år haha :D
Nu sitter jag i förtåljen , Dina sover i soffan och Vera spelar guitar hero med rosa byxor och gul tröja hahahhah :D utöver det så suger hon :-o !!! hahahhahaha :D


stör mig på håret och att jag rynkar pannan :(!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0