Varit i lägenheten och fixat :)!

2010-03-05 - 22:40:19

Åkte in till lägenheten innan med 3 bilar fulla av påsar och saker till lägenheten :) jätte rörigt där hemma , men har fått ordning på toaletten iallfall haha med alla produkter och allt :)! imorgon fyttar vi över resten av alla saker , byrås, säng, tv, soffa etc haha såna stora saker och resten av alla kartonger :) går nog snabbt skulle jag tro , har så mycket hjälp så det fixar sig :) sen ska jag åka in till södervärn runt 7-8 och hämta hem min bebis :)!
Ringde Sandy innan för att fråga hur det är med Dina :) det är bra, bara att hon inte är lika rumsren hemma hos Sandy haha ;D och ärligt , hade inte Dina dålig munlukt innan så får hon det fan nu för idiotSandy ger henne VITLÖK haha cp :(! aja , bara Dina har de bra är jag nöjd :)!

Nu ligger jag helt livlös i sängen och tittar på Mord i Sinnet, faktiskt riktigt bra idag ! handlar om en flicka som blivit kidnappad av en man när hon skulle handla mat till sin mamma . ångest för mamma som skickade ut henne för att handla :/ Vet ärligt inte var jag skulle tagit vägen om något utan mina (framtida) barn hade blivit kidnappade , FY FAN!
Nej men nu missar jag FÖR mycket :P! Hörs kanske senare ikväll :) annars GOD NATT ;*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0