6 maj

2010-05-06 - 15:06:17

orkade inte skriva igår, och hann inte idag haha :D
Åkte hem till min André igår med Dina, vi mös och tittade på tv.. ytterstmysigt att vara med den man är förälskad i<3 Lite över 11 körde han mig hem och jag gick upp och deckade direkt haha skojar inte , hann svara på Andrés godnatt sms that's it haha :D och idag försov jag mig:o jävla skit!
aja , hann iallfall haha kom fram 08.00 och började då så de va lugna puckar haha :) en kall och lugn ute dag haha :p sen gick jag & Josefina och käkade kinamat :D sen bussen till skolan ... träffade Louise , och sen Anna för att handla bal biljett :) sen upp för att photoshopa bilder och skulle egentligen fixa mitt arbete men det glömde jag bort (både delarna haha) satt bara på internet och satt och snackade med Anna :p så det får jag fixa hemma :)
nu lgger jag i sängen , ska börja tvätta om 1 timme , så ska börja göra en blankett till mitt arbete nu , så de blir klart någon gång haha :D ska handla glass (om inte mamma gör det påvägen hem) och blommor , eftersom det är sista dagen på praktiken imorgon :(! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0