Allt och lite till

2010-05-19 - 16:04:23

Heeej!
Nu har jag inte skrivit på ett bra tag , men har inte riktigt känt för att skriva hehe (a)
I måndags hade jag bara skola mellan 13.20 till typ 14.30 men va där ganska mycket tidigare haha bara för att ;) men blev ju inte som jag blivit varnad för HAHA så de var lite onödigt haha :p
sen på kvällen skulle jag dansa , men min favorit danslärare i afro hade slutat och hon nya va fan inte bra någonstnas så gick efter ett tag , sen på kvällen träffade jag min lilla Nini<3

Igår , tisdags , så var jag ledig men gick till skolan runt 10 för att träffa Josse Karla och Sandy för att photoshopa bilder , gick bra faktiskt bara 7 kvar att photoshopa men de fixar jag på torsdag :)! sen gick jag hem till André och fick upp han ur sängen för han var lite smått sjuk tyckte han haha :p vi kom hem till mig och gick ut med Dina , sen till stan en liten runda :) åt lite glass och sånt mysigt <3
 Lilla Nini i stan <3
Sen efter det bestämde vi oss för att köra till IKEA och kolla soffa haha men de va ingen soffa för lilla kräsna André haha nej men den va fan inte skön haha (a) Sen körde Nini mig hem och jag passade Matilda i typ 30 minuter , sen åkte jag hem till André <3

Idag var det "Studenternas dag" på Heleneholm och alla 3or skulle ses och spela brännboll haha :p vissa träffades kvart i 9 för att ha lite trevligt innan haha mysigt i detta underbara vädert :D sen halv 10 började skiten och jag hatar brännboll så tog det bara som litet skoj :p Och de jävla esteterna på skolan = HAHA!
När BF3 a+b+c åkte ut (haha!) gick jag, Louise, Anna, Josefina, Pernilla, Sandy till McD och käkade gott haha :D jag, louise, anna och pernilla stannade kvar ute ett tag i solen och snackade massa , trevligt värre :D
Sen gick jag hem , och nu tittar jag Top Model :D Sen ska vi hem till Matilda för min lilla Matildis blir 2 år idag <3







Postat av: Fi

Hej Vanessa! Ja jag har slutat :( tyvärr var det inte mitt eget val! Saknar mina afro elever :( du får komma och köra afro för mig på andra ställen, lägger ut klasser på hemsidan så lovar jag att bjuda dig på en afroklass :) fin blogg du har! Kramisar hälsa alla mina andra sötisar miss u

2010-05-20 - 23:51:37
URL: http://www.sofieroback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0