Enda inlägget idag..

2010-05-07 - 16:46:16

Hej!
Detta blir nog enda inlägget idag faktiskt :p
igår gjorde jag klart arbetet , sen träffade jag underbaraste och vr med han en liten stund <3 , sen renskrev jag arbetet och deckade kanske halv 1 ?
Sista dagen på praktiken idag , sorligt som fan :( kom dit och vi hade stor sångstund med alla avdelningar , sen efter det fick mina underbara barn lite glass som min mamma köpt , och personalen fick en blomma , KOMMER SAKNA PRAKTIKEN <3 och jag fick två underbart fina tavlor som jag ska hänga upp snarast !
slutade runt 2 , och åkte hemåt ... Har bara legat i sängen , och åt nyss ... nu ska jag ut med Dina , sen ska jag hem till min André och vi ska vidare till Mobilia för att handla present tills hans brors konfirmation imorgon :) kommer bli såååå oerhört pinsamt haha :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0