Hemma från André<3

2010-05-08 - 15:26:37


Heeej!
igår updaterade jag inte mer , men hade lixom inte tid för det haha (a) åkte hem till min lilla André och sen åkte vi till Mobilia för att hitta konfirmations present till Andrés lillebror som konfirmeras idag :) letade rundor haha men hittade till slut :) jag hittade även ett par skor som jag SKA ha på balen / studenten :)! över fina haha , och ska köpa dom på måndag när jag fått pengar av mamsi :)! sen åkte vi hem till André och tittade tv typ :)
sen gick jag hem ett tag , badade och sådant mysigt , sen tog jag Dina och tillbaka hem till André för att sova över <3 myspys<3

Vaknade idag först runt 8 tror jag , sen vaknade jag halv 10 för att gå ut med Dinisen , och latmasken låg kvar i sängen och degade haha :) men sen kom lilla jag upp och störade mig (a) vi bara tittade på tv och mös , sen blev det dags för lite glass haha (a) Vaniljglass med krossad choklad, essas favorit haha :)
Sen körde André mig hem och körde vidare hem till sin mamma för konfirmationen , jag skulle egentligen med men så mesig som jag är så träffar jag hans mamma en annan gång när det inte är något sånt speciellt haha (a)

                                      








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0