Igår & Idag :)

2010-05-27 - 08:40:24

Hej!
Jag satt inte alls vid datorn igår därför det inte blev något inlägg :P

Skola igår , 10 - 15 egentligen , men ville inte lämna min lilla Dina ensam så tog med henne och va i skolan redan 8.15 för skulle passa Sandys lilla vove Spice när hon hade idrott :p men de hade Orientering så gick med dom haha :) sen skippade jag robab lektionen så vi satt på bakgården 10 - 13.20 haha med vovarna och mös :)!
13.20 va det redovisning för mi del , Josse passade Dina sålänge<3, jag berättade om Elias och klassen & jag bröt ihop , men min lärare tyckte det var starkt gjort av mig och hon tyckte om de .. !
Jag fick gå 14 , så gick ut till Dina , satt liten stund å bakgården sen gick vi hem , va hemma typ kvart över 3 , och vi gick haolv 4 igen haha för jag skulle sola , Och lilla Dina följde med för jag & Louise solade efter varadra :) Sen träffade vi Anna och gick till Entré för att fika lite :) Jag gick hem runt kvart i 7 och käkade , sen åkte jag hem till André <33 Men mådde itne speciellt bra , kändes som jag kokade , så jag somnade och han spelade Playstation3 :p
ÅKte hem runt 11 , och somnade liten stund efter det ..

Vaknade idag kvart i 7 för att jag skulle träffa min André lite fort för att få hans keps till temat HIP HOP idag :D!!!
Så gick ut med DIna och träffade han , sen upp och gjorde vid mig sen har jag suttit här sedans dess :)
Ska gå om 20 minuter :) Sutar 11.30 idag , sen ska jag till tandläkaren 12.40 för att laga den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0