Sitter hos pappa :)

2010-05-14 - 19:51:10

Hallååååå :)!

Jag skrev ingenting efter det lilla balinlägget igår, men det blev lite konstigheter , så åkte hem tillmin André för att fixa allt <3 det fixades och sådant och vi bestämde oss för att ja skulle sova över :* vi tittade på film , The Omen , faktiskt läskig men trodde den skulle vara läskigare för Nini skämde upp mig innan haha (a) Sen somnade vi lite efter halv 12 haha (A)

Vaknade idag halv 10 , gick ut med Dina sen upp för att mysa med pojkvännen :) lite efter 12 körde Nini mig hem och jag packade blah blah blah , sen runt två kom pappa och Emma och hämtade oss :)
Nu sitter jag här hemma och saknar min André :( och vi har nys ätit så nu blir det tjockis mys haha :D

André Clarensius <33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0